الأربعاء، 30 أغسطس 2023


 Tevagy nekem a világban szívem

Royal Club for Literature and Peace 

 Ilona  ica

Te vagy nekem a világban szívem

Te vagy nekem a világban szívem legszebb virága. Rólad írok mert szeretlek. Kétszemed csillogása,,hajad ezüstös gyémántja,, szívem napsugara.Te vagy a tavasz téli éjszakában ,,a legszebb szerelem, a nagy világban. Szívem gyönyörű napsugaram. Te vagy a szivárvány ,,viharos életemben. Ha azt mondják hogy semmim sincsen!! Én azt feleltem te vagy a mindenem!! Szívem gyönyörű vi

Neked  írok mert  szeretlek.És te vagy  nekem a világban   a szívem nyíló virága, és a nap sugarai. 

Ó az életem imádom, mert te vagy  a legszebb e világon.

 Maradj mindig velem.Úri kovács

 Ilona ica. Hungary 🖋️🖋️🖋️🌸 A szívem.

documentation: Waffaa Badarneh 



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق